Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2008 19:48 - Членка на ROMA-IOI се заяжда с Noone :)
Автор: oxpaha Категория: Изкуство   
Прочетен: 419 Коментари: 0 Гласове:
0



хахахахахахахахахаха. е съжалявам, ние се афганистанци всичките, с изключение на noone - той е пакистанец
____________
Ritta написа:

остави, втори път ви поисках да вляза в съюз ви, съжалявам че го направих, мислех че все пак сте българи
____________
prasen написа:

:))) и каква ние мисията тук ?
____________
Ritta написа:

това което написа, не го мисля, че го говориш сериозно, ОК,разбрах ви мисията тук
____________
prasen написа:

да много е гаден, абсолютен изрод е. по-голям егоист от него не съм виждал, много ми е гадно 4е сме в един клан с него, свиня е , изрод е, мамицата му мръсна и христианинът потен и влажен. започни да вадиш катапулти , а аз ше ти пратя защитни армии и да го изнесем
____________
Ritta написа:

той ли, виж, той мен не ме интересува, за мен той е едно голямо хлапе, което няма никакви обноски, един голям егоист и нищо повече
____________
prasen написа:

ами сега ще говоря с него, дано да се навие
____________
Ritta написа:

ами твоя съюзник, който е точно до мен, ме напада постоянно, и как да направя войска като той е останал точно на ресурсите на една жена, която е още в самото начало на играта
____________
prasen написа:

с какви армии разполагаш?
____________
Ritta написа:

амиииииииии, писах ,исках, надявах се да вляза във нашия съюз, но тъй като много решавате този въпрос, все още чакам,

____________
prasen написа:

zdravei :)
____________
Ritta написа:

Приятел, здравей



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: oxpaha
Категория: Изкуство
Прочетен: 57815
Постинги: 39
Коментари: 14
Гласове: 29
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол